Jak jsem (konečně) byla na Suicide Squad


Sebevražedný oddíl
Suicide Squad
USA/2016/123 minut
Akční/Dobrodružný/Fantasy/Sci-Fi/Thriller/Komedie




Ačkoli premiéra tohoto filmu byla před necelým měsícem, my jsme s Ádou na Suicide Squad vyrazili až teď. Myslím si, že v dnešním světě není nikdo, kdo by tento dlouho očekávaný film neznal. Ačkoliv nejsem velkým fanouškem komiksových hrdinů a záporáků, na tento film jsem jet prostě musela. 
Pro ty, kteří tento film neznají.. o čem to je? Americká vláda dala dohromady šest nejhorších a nejbláznivějších zločinců, aby bojovali proti ještě většímu zlu, než jsou oni sami. Dostanou do rukou ten největší arzenál, který mohou dostat a jdou na to! 


Největší obavy jsem měla z Jokera, kterého v tomto případě ztvárnil Jared Leto (vzhledem k tomu, že mým nejoblíbenějším a jediným Jokerem, kterého uznávám, je Heath Ledger). Nakonec tak špatný nebyl - nejspíš proto, že tam neměl tolik scén. 
Myslím si, že každý kdo to viděl mi dá za pravdu, že největší hvězdou celého filmu byla Harley Quinn. Kdykoliv otevřela pusu, padla hláška. Kdykoliv kamera mířila na ní, smáli jste se. Byla opravdu úžasná. 
Další hvězdou byl Will Smith- blázen, co dokáže vydírat, zabíjet a ještě u toho být úžasný. 


Co mi přišlo zvláštní bylo ono doporučované 3D. Dostala jsem brýle, uvelebila se a čekala na ty úžasné 3D efekty. Mám ráda ty naprosté 3D bomby, kdy se uhýbáte, bojíte se, že vás něco praští ( jako například u filmu Hardcore Henry, což bylo naprosto perfektní!). To Sebevražedný oddíl nenabízel. A byla to docela škoda, tam by se toho dalo perfektně využít. 
Nejsem si úplně jistá, jestli vše souhlasí s komiksovou verzí. Pokud jste někdo komiks četl a něco tam nesedí, dejte mi to prosím vědět. 

A jak se mi tento film tedy líbil? 
Jsem do něj naprosto a bláznivě zamilovaná. A to vše jen a pouze díky Harley Quinn, Ona byla naprosto dokonalá a krásná. Ona byl ten záchranný bod, který ten film dotáhl na úplně jiný level. 


Film jako celek akční a zábavný. V jednu chvilku jsem málem uronila i slzičku. A to už je znamená toho, že se mi film líbí. Pokud jste Suicide Squad prozatím neviděli a přemýšlíte, jestli jít a shlédnout to, říkám ANO! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky