American horror story : CULT

Ačkoli jsou na světě pouze dva díly a dalších šest nás ještě čekám, musím v dnešním článku okomentovat vše, co jsem zatím viděla a zažila v sedmé sérii, tedy v CULTU. Chci na začátek dodat, že vše, co zde píši je můj subjektivní názor a věřím, že se nemusí shodovat s názorem ostatních.


V první řadě je to o politice a o tom, jak politika dopadá na různé lidi a kultury. Jako příklad mohu uvést to, že dvě hlavní hrdinky jsou lesbičky v manželském svazku a mají malého (podle mého věčně vyplašeného) klučíka. Po zvolení Trumpa prezidentem se děje spousta věcí. Spousta lidí se proti tomu bouřilo a bouří (i podle mého by Donald neměl být prezidentem, možná tak kačer Donald, ten by šel) a bouřit bude. Jak v seriálu, tak v reálném světě.
Již v prvním díle bylo tolik narážek na Trumpa, že jsem se smála od začátku do konce. Není to hezké, ale je to tak.
Jak už název napovídá, půjde hodně o kulty. V posledním díle se objevil například kult Nicole Kidman (jako cože?!). Stejně tak se v tomto seriálu nachází kult klaunů, kteří mě k smrti děsí. Do této série jsem se klaunů nebála a nepřišlo mi na nich nic strašidelného. No, AHS ve vás vyvolá strach z čehokoliv.

Díky tomu se dostávám k fóbiím. Hlavní hrdinka má fobii absolutně z čehokoliv. Myslím si, že kdyby začalo pršet jiným směrem, bude histerčit a potřebovat svého cvokaře. A to mě hrozně rozčiluje. Taky mám z hodně věcí strach (bojím se pomalu jít i sama večer po tmě na záchod), ale tohle už je opravdu moc. Nebo se to zdá jenom mně?

Nechte mě ještě chvilku mluvit o klaunech v seriálu. Mám dvě otázky. Vraždící klauni? Klauni souložící na melounech? Jako opravdu? Vraždící bandu klaunů pochopím. Ale souložící klauni? Není to už trochu moc?

Co mi na této sérii opravdu vadí je předvídatelnost. Před chvílí jsem shlédla druhý díl a každých deset minut jsem dokázala říci, co se v následujících minutách stane. Jsem opravdu jediná, komu to vadí? A komu přijde, že je tento seriál sérii od série horší a horší?

Co si myslíte vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky