Nejoblíbenější seriáloví/filmoví hrdinové

Každá dívka má v hlavě imaginární seznam seriálových a filmových herců, kteří jsou podle ní absolutně nejlepší. Já vám dnes představuji ten můj a doufám, že mi dolu do komentářů napíšete ten váš.

10. Hurikán
Poslední příčku obsadil Hurikán z mé oblíbené trilogie Hunger Games. Každá z nás ví, že pro Katniss je nejlepš Peeta Mellark, ale .. Hurikán má v sobě něco, co se mi na něm líbí a přitahuje mě . A netvrďte mi, že to tam nemá!



9. Doctor Who (Matt Smith) 
Brit. Britský šarm. Typické britské zvedán koutku při usmání. Kdo mě zná ví, že jsem britofil. Vzpomínám si na den, kdy jsem tohoto herce objevila prvně. A také si vzpomínám na to, jak jsem z něj byla nadšená.




8.Chuck Bass
Osmé místo obsadil dokonalý, namyšlený, nádherný a zcela jiný Chuck Bass. Zamlouvá se mi jeho namyšlenost. Zamlouvá se mi jeho přehnaně sebevědomé vystupování. Chuck Bass je  namyšlený jen a pouze na to, že je Chuck Bass.



7. Sherlock
Alias Benedict Cumberbatch. Alias další brit v žebříčku. Alias další britský přízvuk a další sociopatská role. Další seriál, který je svým způsobem naprosto jedinečný, zdrcující a zvrácený.

6. Čtyřka
Kdo by nečetl nebo neviděl všemi známou Divergenci a nezamiloval se do Čtyřky. Každý mi dá jistě za pravdu, že první díl, tedy Divergence, byla ze všech třech dílů nejlepší a Čtyřka tam byl ... no .. báječný.

5. Christian Grey
Vím, vím... Fifty shades není ten největší a nejlepší trhák na světě. Je to jen další béčková kniha, která nás ničím nepřekvapí. Asi jsem bláznivá a naivní, ale pan Grey na sobě má něco, co se mi svým způsobem líbí. A nemyslím tím hromadu bičíků a pout.

4. Robin Hood
Další brit. Jeden z britských seriálů, kteří lidé moc neznají. A u kterého je to škoda. Musím říci, že tento seriál je jedna z nejlepších verzí Robina Hooda (alespoň podle mého). A Jonas Armstrong? Krasavec bez kterého by to nebylo ono.

3. Jace Wayland
Na prvním stupínku vítězů je Jace Wayland z The Mortal Instrument. Jak už jste si mohli všimnout, většina hrdinů z mého seznamu jsou ... no. Nejsou to úplně hodní kluci. A Jace je dalším z nich.

2. Jess Mariano
Miluji Gilmorova Děvčata! Vyrůstala jsem na nich a nikdy jsem neměla ráda nikoho jiného, než Jesse Mariana, který byl (podle mého!) pro Rory Gilmorovou ten pravý. Čte knihy, je sečtělý, zajímavý... Jess Mariano je Jess Mariano a nikdy nebude lepšího.





1. Jon Snow
Myslím, že k tomu není co dodat... Možná jen .. He is the KING! 


                                                 


Komentáře

Oblíbené příspěvky