Filmy, které půjdou do kin a já se jich nemůžu dočkat

Myslím si, že většina z nás tráví spoustu času u filmů a seriálů. Nebo jsem taková pouze já? Vždy, když je zkouškové, maturity, nebo jen a pouze období uzavírání známek, objevím spoustu filmů a "supráckých" seriálů, které mi seberou veškerý čas a já se pak učím až ve tři, ve čtyři ráno.
Dnes to bude o několika málo filmech, které půjdou do kin a já se jich nemůžu dočkat.




1. READY PLAYER ONE

Miluji knihy s tématikou počítačových her a hromadou nerdů, kteří se sluchátky u notebooku tráví hromadu času a baví se se svými přáteli jazykem, kterému já, jakožto herní panic (panna, ha.ha) prostě nerozumím. A Ready player one přesně toto nabízí. Nedávno jsem se s někým bavila o tom, že by tato kniha byla skvělá na filmovém plátně. A hele! Film přijde do kin.
(Předpokládaná premiéra: 29.3. 2018 )


2. PADESÁT ODSTÍNŮ SVOBODY 
Jsem jedna z těch holek, které na tento film nadávají a (upřímně, ani se mi to moc nelíbí) haní celou tu mánii kolem toho, ale.. Ať přišel do kin jakýkoliv díl, ať vyšel jakýkoliv trailer, stála jsem v první řadě a hltala vteřinu za vteřinou.Pan Grey je pan Grey (a v tom se také řadím mezi ten hlouček dívek- jsem bláznivě a nepřekonatelně zamilovaná do Christiana) a myslím, že se nic nezmění a já budu v únoru stepovat před kinem a čekat na premiéru.
(Předpokládaná premiéra: 8.2.2018)


3. DEATH NOTE

Nejsem příznivcem anime, manga a podobných věcí. Nebaví mě to, nelíbí se mi to, nevyhledávám to. Ale.. Z Death note jsem viděla dva tři díly a říkala jsem, že když by to byl seriál natočený "normálně" bude to obrovský hit a já to budu hltat a žrát podobně, jako Game of thrones.
A až při psaní tohoto článku jsem přišla na to, že tento film už vyšel (a já na něj jak trubka čekala pořád).
(Premiéra: 25.8.2017)
(Hodnocení na csfd: 50%) 



4. ALADIN, DUMBO, LVÍ KRÁL, MALÁ MOŘSKÁ VÍLA..
V momentě, kdy jsem zjistila, že mé oblíbené Disneyovky budou opět na filmovém plátně (a nebudou kreslené!) jsem skákala sedm metrů vysoko.
a) DUMBO
Neuvěřitelně sladký sloník. Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek a bude na filmovém plátně, jupijé!
(Předpokládaná premiéra: 28.3.2019)
b) ALADIN
Inspirováno Tisíc a jedna noc. Pamatuji si, jak mne tato pohádka děsila a já nedokázala říct proč.
(Předpokládaná premiéra: konec 2019- první polovina 2020) 
c) LVÍ KRÁL
Pohádka, která rozbrečí i dospělou osobu (mě rozbrečí pomalu i Ulice, takže já se nepočítám). Nenašla jsem datum premiéry, ale tohle je jedna z pohádek, na které se opravdu moc moc MOC těším!
d) MALÁ MOŘSKÁ VÍLA
Roztomiloučká červenovláska, která kvůli lásce obětuje vše. Kdo by tento příběh neznal..



Jaké jsou filmy, na které se těšíte vy? A shodnete se se mnou alespoň na jednom filmu?

Komentáře

Oblíbené příspěvky